The Queen of weirdness

Lilla söta Julia

Publicerad 2015-07-14 21:27:00 i Allmänt,

Hej! Idag har Julia vaccinerats och det var meningen att hon skulle få en spruta men det slutade med fyra.
Hon skulle få en som jag inte vet var den var för sen skulle hon få en till som var bra att ha efter som hon ska få ett pass (vi ska nog ha med henne utom lans några gånger) men den sprutan fick hon två gånger för först fick hon bara lite i sig och allt annat kom på bordet.
Efter några timmar så var det svullet där hon fick sprutorna och vid nosen.
Vi åkte till baka med henne och så fick hon en till spruta.
Vi vänta där lite mer än en timma sen bestämde de att det var bäst att ha henne där under natten så de ser om det svullnar mer eller något så har de koll. Vi ska hämta henne i morgon för middag.
P.S förlåt om jag stava fel eller om något var konstigt men vad kan jag säga jag är
The Queen of weirdness.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Felicia

Jag är en brun hårig tjej på 13år. Jag gillar att rita och skriva berättelser/böcker. När jag hittar något jag kan ta kort på så tycker jag det är skit kul. Jag är nästan alltid lite weird men jag kan även göra lite normala saker : D

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela