The Queen of weirdness

Storytel <3

Publicerad 2016-01-10 11:31:14 i Allmänt,

Hej på er eller ingen.
 
Jag har fastnat på att lyssna på böker. Man kan gå omkring i timmar och lyssna HAHA!
Jag måste nämligen lyssna klart på en bok innan skolan börjar och det är en och en halv dag kvar... sen måste jag skriva om den.... skit också HAHA...
Jag lyssnar på appen Storytel som man måste ha ett konto på så jag lånar min fasters <3 <3 <3
Om jag hade läst den så skulle jag aldrig hinna men nu måste jag gå <3<3
 
 
Stay weird<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Felicia

Jag är en brun hårig tjej på 13år. Jag gillar att rita och skriva berättelser/böcker. När jag hittar något jag kan ta kort på så tycker jag det är skit kul. Jag är nästan alltid lite weird men jag kan även göra lite normala saker : D

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela