The Queen of weirdness

Hallo

Publicerad 2016-01-18 17:15:28 i Allmänt,

Hej nu har jag börjat lyssna på Percy Jackson.
Den är jätte bra!!!!!!! Bara så du vet <3
Percy är alltså en halv gud/halv blod, hans pappa är en gud och hans mamma är en människa. Boken handlar om grekiska gudar och har spänning och humor i sig. Det finns fem böker och jag läste lite i första boken ett tagsen men nu lyssnar jag på den i stället <3 Det är någon som har stulit åskviggen (vet inte hur det stavas) så Percy, Grower och hans nya vänn... måste hitta den innan somarsolståndet (tror jag det har) Om du vill veta vad som händer i detaljer och hur den slutar så får du läsa den eller lyssna på den som jag <3
 
Men nu ska vi snacka om sport lovet... let´s take a momet.... Jag ska åka till åre med min familj fast min mamma stannar hemma för hon måste jobba men min syrra och pappa ska med<3 men problemet är att min syrras kompis ska dit och då ska hennes bror med som går i min klass och han är smart min syrra är smart och hennes kompis är smart men jag.... nä inte ett dugg jag kommer skämmas ihjäl pluss jag känner mig snorig och äklig när jag åker skidor HAHA och vill hälst inte att någon jag känner (appsolut inte om dom går i samma skola som jag) ska se mig då!!!!  Och om det är en kille så är det värre!!!! Då kan det sprida sig hos alla andra killar..... Men jag antar att det är inte bara jag som blir så hehe.. och om han är snygg eller inte kommer jag inte skriva för det blir bara för pinsamt om han skulle råka läsa det här. För om jag skriver han är snygg skulle han tänka jaha så hon tycker det och om jag skrev att han inte är snygg kanske han blir ledsen för det är väll aldrig kul att höra men av att bli kallad snygg så får man en litten energi kick<3<3<3
Nu känns det här inlägget lite långt så jag avslutar här<3<3
 
Vi ses kanske igen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Felicia

Jag är en brun hårig tjej på 13år. Jag gillar att rita och skriva berättelser/böcker. När jag hittar något jag kan ta kort på så tycker jag det är skit kul. Jag är nästan alltid lite weird men jag kan även göra lite normala saker : D

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela