The Queen of weirdness

Konstig morgon

Publicerad 2015-07-14 09:53:00 i Allmänt,

Hej! I morse vaknade jag först av att min pappa gick om kring och då vakna Julia (hunden) och det var om kring 04:00. Senare typ vid 05:00 blödde jag näsblod kul va.
Sen gick min mamma ner med hunden runt 06:00 och då vakna jag också men sen somna jag om.
Sen vet jag inte om jag vakna själv eller om någon eller något väckte mig men då bestämde jag mig för att gå upp.
När jag kom ner så satt jag mig ner på knä för att hälsa på Julia och som vanligt hoppa hon upp i knät.
där satt jag en stund tills jag kom på att jag kan sätta mig i soffan med henne.
Jag reste mig upp och hade henne i famnen men då blev allt blå lila och jag kunde knappt se.
Det snurrade men jag fick försöka att hålla mig på benen för jag ville inte landa på Julia!
När jag satt mig ner blev allt typ normalt igen.
Det var nog inget mer konstigt med den morgonen fast det var inte i närheten till alla andra konstiga händelser jag har varit med om! Men nu måste jag gå för jag ska till veterinären med Julia för hon ska vaccineras efter som hon är tolv veckor nu så hej då!
 
P.S förlåt om jag stava fel eller om något var konstigt men vad kan jag säga jag är The Queen of weirdness.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Felicia

Jag är en brun hårig tjej på 13år. Jag gillar att rita och skriva berättelser/böcker. När jag hittar något jag kan ta kort på så tycker jag det är skit kul. Jag är nästan alltid lite weird men jag kan även göra lite normala saker : D

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela