The Queen of weirdness

Hej!

Publicerad 2015-07-13 22:57:00 i Allmänt,

Hej! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag ska försöka att skriva något vettigt.
Som du kanske märkte på namnet så är jag lite weird.
Okej jag kanske ska berätta lite om mig själv.
Om du frågar någon om mig så förklarar dom nog mig som den skumma blyga tjejen (om dom inte känner mig alltså) annars blir jag nog kallad för den galna tjejen som skrattar åt typ allt och som bitch blickar andra utan att veta eller vilja hehe woops.
Det kan väll vara bra om jag berätta lite saker som inte är så weird om mig.
Jag har brunt hår och grå/blå ögon.
Jag är 13 år alltså en 02:a.
I min familj finns jag min mamma, pappa, stora syster, hund (valp) och vår fluffiga katt.
Nu börjar mina ögon flippa ur för de är så trötta så som hela jag är så nu kan jag inte skriva mer så hej då!
 
P.S Förlåt om jag stava fel på något eller om något är konstigt men vad kan jag säga jag är
The Queen of weirdness!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Felicia

Jag är en brun hårig tjej på 13år. Jag gillar att rita och skriva berättelser/böcker. När jag hittar något jag kan ta kort på så tycker jag det är skit kul. Jag är nästan alltid lite weird men jag kan även göra lite normala saker : D

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela